MARVIFARMΣυχνές Ερωτήσεις

Καλωσήρθατε στη σελίδα των συχνών ερωτήσεων (FAQ) της εταιρείας μας. Εδώ θα βρείτε απαντήσεις σε συχνά θέματα που αφορούν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας. Αν δεν βρείτε την απάντηση που ψάχνετε, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
bottom cover 3 2
Receipt

FAQΣυχνές ερωτήσεις

Πως μπορώ να παραγγείλω;

Μπορείτε να παραγγείλετε φάρμακα τηλεφωνικά. Επίσης, προσφέρουμε τη δυνατότητα παραγγελίας μέσω διαδικτύου μέσω της ιστοσελίδας https://b2b.marvifarm.gr ή μέσω ειδικών εφαρμογών που μπορούν να ενσωματωθούν στις εφαρμογές του φαρμακείου σας .

Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας της φαρμακαποθήκης;

Το ωράριο λειτουργίας της φαρμακαποθήκης είναι από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8:00 έως τις 16:00.

Πώς μπορώ να πληροφορηθώ για τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των προϊόντων;

Για να πληροφορηθείτε για τη διαθεσιμότητα και τις τιμές των προϊόντων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη διαδικτυακή πλατφόρμα B2B που παρέχουμε, όπου μπορείτε να δείτε άμεσα τα διαθέσιμα προϊόντα και τις τρέχουσες τιμές. Επιπλέον, οι εφαρμογές που παρέχουμε στα φαρμακεία σας επιτρέπουν να έχετε απευθείας διασύνδεση με το σύστημά μας, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε τη διαθεσιμότητα των προϊόντων και τις τρέχουσες τιμές σε πραγματικό χρόνο και να πραγματοποιείτε παραγγελίες με άνεση και ευκολία.

Υπάρχουν υπηρεσίες παράδοσης και ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Ναι, παρέχουμε υπηρεσίες παράδοσης για τις παραγγελίες σας. Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την τοποθεσία σας και τις συνήθειες παράδοσης στην περιοχή σας. Γενικά, προσπαθούμε να εξυπηρετούμε τις παραγγελίες σας το συντομότερο δυνατόν και να εξασφαλίζουμε ότι φθάνουν σε εσάς εγκαίρως. Εάν έχετε ειδικές απαιτήσεις σχετικά με την παράδοση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να συζητήσουμε τις επιλογές παράδοσης που είναι διαθέσιμες και τους αντίστοιχους χρόνους παράδοσης για την περιοχή σας.

Ποιες είναι οι πληρωμές και οι επιλογές πληρωμής;

Οι πληρωμές μπορούν να πραγματοποιηθούν με μετρητά, κάρτες ή άλλες ηλεκτρονικές μεθόδους πληρωμής, όπως αναφέρονται στις διαθέσιμες επιλογές πληρωμής. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα πίστωσης ανά μήνα, με τις αντίστοιχες χρεώσεις και όρους που ισχύουν για αυτήν την επιλογή.

Yπάρχει δυνατότητα ακύρωσης παραγγελίας και πώς μπορώ να το κάνω;

Φυσικά, υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης παραγγελίας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να αναφέρετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και το αίτημα ακύρωσης. Οι εκπρόσωποί μας θα εξυπηρετήσουν το αίτημά σας το συντομότερο δυνατόν.

Παρέχετε εγγυήσεις για τα προϊόντα σας και ποιος είναι ο τρόπος αντιμετώπισης προβλημάτων με την παραλαβή ή την ποιότητα των προϊόντων;

Ναι, παρέχουμε εγγύηση για τα προϊόντα μας. Σε περίπτωση προβλήματος με την παραλαβή ή την ποιότητα των προϊόντων, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στον αριθμό εξυπηρέτησης πελατών μας ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε με κάθε δυνατό τρόπο.

Ποιες υπηρεσίες παρέχονται στη φαρμακαποθήκη;

Οι υπηρεσίες που παρέχονται στη φαρμακαποθήκη περιλαμβάνουν την παροχή φαρμάκων, συμβουλές υγείας από φαρμακοποιούς, εκπτώσεις σε επιλεγμένα προϊόντα, και παροχή πληροφοριών σχετικά με τη χρήση και τις παρενέργειες των φαρμάκων. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα με τις υπηρεσίες που προσφέρει η Marvifarm

Sell

X
Μετάβαση στο περιεχόμενο